ΠΛΩΡΗ για μεγαλύτερες αγορές έχει βάλει το οινοποιείο των αδελφών Τρουπή, με τα κρασιά «Φτέρη», που ξεκίνησε δειλά δειλά από τον πατέρα Τάσο και τώρα έχει περάσει στα χέρια του γιου του, Γιάννη, και των δύο κοριτσιών της οικογένειας.
Εμπορος αγροτικών εφοδίων ο Τάσος Τρουπής, είχε παράλληλα ελιές και αμπέλια. Πόροι δεν υπήρχαν, αλλά σιγά σιγά φτιάχτηκε μια όμορφη κατάσταση στον αμπελώνα, που είναι στη ζώνη της Μαντινείας. Σήμερα η οικογένεια Τρουπή μπορεί να μιλάει με υπερηφάνεια για το βραβείο που κέρδισαν σε διαγωνισμό που διοργανώνουν οι Βρυξέλλες, κάθε φορά σε διαφορετική περιοχή. Τον περασμένο Μάη κέρδισαν διάκριση για το «Φτέρη ροζέ» στην Μπρατισλάβα.
Η οικογένεια έχει περίπου 70 στρέμματα ιδιόκτητα και αγοράζει παραγωγή από γειτονικά αμπέλια. Το οινοποιείο είναι δυναμικότητας 140 τόνων κρασιού.
Παρά τη διάκριση, οι Ελληνες προτιμούν τη «Φτέρη» μοσχοφίλερο Μαντινείας, ενώ τώρα η εταιρεία επιχειρεί να ανοίξει τα φτερά της και στην Αυστραλία.
«Το δυσκολότερο πράγμα είναι να μπεις στην ελληνική αγορά», λέει ο 37χρονος Γιάννης Τρουπής, γεωπόνος με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ολλανδία, που ανέλαβε τα ηνία από το 2010. «Είναι παράξενο, αλλά πιο εύκολα πουλάμε στη Νέα Υόρκη, την Καλιφόρνια, τη Φρανκφούρτη απ' ό,τι στην Ελλάδα. Δυστυχώς, ο Ελληνας καταναλωτής δεν αγοράζει εύκολα, παρά μόνο γνωστές μάρκες».
«Οι καταναλωτές πρέπει να δοκιμάζουν νέα κρασιά, από όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ελλάδας, και μετά να τ' απορρίπτουν. Αν μόνο οι Ελληνες παραγωγοί έπιναν κρασί, αντί για μπίρα, δεν θα ήμασταν ελλειμματικοί. Τώρα μόνο αναπτύσσονται τα wine bar. Δυστυχώς, όλη η επαρχία, ακόμη και οι ίδιοι οι παραγωγοί, πολλές φορές, προτιμούν ουίσκι και μπίρα. Και από την άλλη πλευρά, ο Ελληνας καταναλωτής έχει δικαίωμα να παίρνει κρασί, σε προσιτή τιμή και όχι υπερτιμημένη. Γιατί σημασία έχει να παίρνει ένα κρασί συσκευασμένο και όχι να αυξηθεί η κατανάλωση σε χύμα κρασί, άγνωστης προέλευσης και αμφίβολης ποιότητας».
Εμπορος αγροτικών εφοδίων ο Τάσος Τρουπής, είχε παράλληλα ελιές και αμπέλια. Πόροι δεν υπήρχαν, αλλά σιγά σιγά φτιάχτηκε μια όμορφη κατάσταση στον αμπελώνα, που είναι στη ζώνη της Μαντινείας. Σήμερα η οικογένεια Τρουπή μπορεί να μιλάει με υπερηφάνεια για το βραβείο που κέρδισαν σε διαγωνισμό που διοργανώνουν οι Βρυξέλλες, κάθε φορά σε διαφορετική περιοχή. Τον περασμένο Μάη κέρδισαν διάκριση για το «Φτέρη ροζέ» στην Μπρατισλάβα.
Η οικογένεια έχει περίπου 70 στρέμματα ιδιόκτητα και αγοράζει παραγωγή από γειτονικά αμπέλια. Το οινοποιείο είναι δυναμικότητας 140 τόνων κρασιού.
Παρά τη διάκριση, οι Ελληνες προτιμούν τη «Φτέρη» μοσχοφίλερο Μαντινείας, ενώ τώρα η εταιρεία επιχειρεί να ανοίξει τα φτερά της και στην Αυστραλία.
«Το δυσκολότερο πράγμα είναι να μπεις στην ελληνική αγορά», λέει ο 37χρονος Γιάννης Τρουπής, γεωπόνος με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ολλανδία, που ανέλαβε τα ηνία από το 2010. «Είναι παράξενο, αλλά πιο εύκολα πουλάμε στη Νέα Υόρκη, την Καλιφόρνια, τη Φρανκφούρτη απ' ό,τι στην Ελλάδα. Δυστυχώς, ο Ελληνας καταναλωτής δεν αγοράζει εύκολα, παρά μόνο γνωστές μάρκες».
«Οι καταναλωτές πρέπει να δοκιμάζουν νέα κρασιά, από όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ελλάδας, και μετά να τ' απορρίπτουν. Αν μόνο οι Ελληνες παραγωγοί έπιναν κρασί, αντί για μπίρα, δεν θα ήμασταν ελλειμματικοί. Τώρα μόνο αναπτύσσονται τα wine bar. Δυστυχώς, όλη η επαρχία, ακόμη και οι ίδιοι οι παραγωγοί, πολλές φορές, προτιμούν ουίσκι και μπίρα. Και από την άλλη πλευρά, ο Ελληνας καταναλωτής έχει δικαίωμα να παίρνει κρασί, σε προσιτή τιμή και όχι υπερτιμημένη. Γιατί σημασία έχει να παίρνει ένα κρασί συσκευασμένο και όχι να αυξηθεί η κατανάλωση σε χύμα κρασί, άγνωστης προέλευσης και αμφίβολης ποιότητας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου