1.Εμπλουτισμό του ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ, με σύνδεση του με αγροτικές δραστηριότητες. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την καταγραφή πιθανών επισκέψιμων αγροκτημάτων, την επιμόρφωση των αγροτών σε τουριστικές δεξιότητες και την επιλογή του ως στρατηγικό στόχο.
2. Δημιουργία χώρων υποστήριξης ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, όπως περίπου οι θερμοκοιτίδες επιχειρηματικότητας, με λειτουργία κτηνοτροφικών πάρκων, πειραματικών αγροκτημάτων και μελισσοκομικού- αλιευτικού μουσείου-πάρκου.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ